Follow by Email

Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 26 lipca 2017

193. Aktualna pielegnacja wlosow cz.1

Witajcie :D 
Dzisiaj chciałabym przedstawić wam moją pielęgnację włosów. 

1. Szampon, który ostatnio stosowałam, a który stosowała także moja mama jest to szampon dodający objętości z Mrs. Potter's. Co prawda nie dodaje objętości, ale ładnie pachnie, dobrze się pieni, zostawia włosy lekkie i nawilżone, kosztuje niewiele i jest wydajny. Polecam. 

2. Szampon Isana med z mocznikiem- szampon, który mnie rozczarował, bo zamiast nawilżać moje włosy obciążał je i sprawiał, że robiły się szybciej tłuste. Moje włosy, są długie i gęste i łatwo je obciążyć, oraz wiele szamponów właśnie tak działa. Jednak nie dużo kosztuje więc każdy może wypróbować. 



3. Serum maska Fructis Goodbay damage- miałam kiedyś odżywkę z tej serii i bardzo się z nią polubiłam, a te serum pachnie pięknie i super działa. Nie można go jednak stosować codziennie, bo może obciążać jednak raz, dwa razy w tygodniu polecam! 

4. Odżywka Elseve- kupiłam ją w duecie z szamponem. Szamponu nie cierpiałam, obciążał, i sprawiał, że włosy stawały się szybciej tłuste. Jednak ta odżywka jest świetna, pięknie pachnie, ładnie nawilża, nabłyszcza, tak jakby odbudowuje włosy, są one lekkie, nawilżone i miłe w dotyku. Polecam. 



5. Finale szampony z Lidla - miałam z aloesem oraz cytryną i miodem obydwa były świetne i tanie, pięknie pachniały polecam. 



6. Odżywka ekspresowa z Isany- kiedy nie mam czasu nałożyć standardowej odżywki do spłukiwania, używam tej. Dość przyjemnie pachnie, ułatwia rozczesywanie, chociaż wydaje mi się, że działa za słabo jak na moje włosy. 

7. Head&schoulders spray na porost włosów- stosowany codziennie, bardzo ładnie pachnie i rzeczywiście troszkę przyspiesza porost włosów. 

8. Isana olejek do włosów- ostatni mój ulubieniec. Nie spotkałam lepszego olejku do włosów od tego. Zabezpieczam nim końcówki, jest tani, bardzo ładnie pachnie, wygładza i zapobiega puszeniu. 

Jak wygląda wasza pielęgnacja włosów?



9 komentarzy:

  1. Te szampony z Lidla mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sobie ostatnio zestaw Elseve i średnio jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też sprawdza się ten olejek z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post, już dosyć długo szukam produktu dobrego do włosów, chodzi mi o maski i odżywki. Mam cieńkie i wypadające włosy, chciałam je wzmocnic.

    Zapraszam ponownie do mnie ;) nowy post
    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego, jednak nic nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony dobrze współgrają z uzdatnioną wodą prysznicową z filtra prysznicowego z systemem kdf, są efektywniejsze w działaniu kiedy nie muszą zwalczać przesuszającego działania chloru i fluoru.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie posty ;) zawsze można znaleźć perełkę w śród kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń