Obserwatorzy

środa, 3 września 2014

68. Projekt denko sierpień

Witajcie ;*
Dzisiaj u mnie projekt denko no może troszkę spóźniony ale jest ;D No to zaczynamy:

 1. Syoss Keratin odżywka- naprawdę mega opakowanie, ale bardzo dobrze mi się je zużywało.Odżywka ma już na drugim miejscu w składzie keratyne przez co mega fajnie włosy wyglądały po jej użyciu. Recenzja niedługo. KUPIĘ PONOWNIE.

2. Syoss Błyskawiczna odżywka- moja mama dorwała ją w Rossmannie za jakieś 5 zł w cenie na do widzenia. Super się spisywała ale szkoda, że nie ma jej już w Rossmannie.

3. Szampon Momo dla dzieci z Lidla- kiedyś nie zwracałam uwagi na SLS dlatego go kupiłam jednak bardzo się nie sprawdził na moich włosach. Robił z nich po prostu siano. Okropność! NIE KUPIĘ PONOWNIE.
 1. Synergen balsam deo - piękny zapach i fajne działanie. Sprawdzał się nawet w te niebotyczne upały. Jednak teraz mi się ten zapach trochę znudził. Bardzo fajny KUPIĘ PONOWNIE.

2. Melisa płyn micelarny- długo go zużywałam całkiem fajnie sobie radził z ogólnym makijażem, pięknie pachniał, jedyny minus, że nie nadawał się do demakijażu oczu.

3. Moje ulubione serum do biustu z Eveline-  dolną część pudełka mama mi wyrzuciła. Ja uwielbiam ten produkt idealnie działa na mój biust

Jak tam wasze denka?
Do nastepnego ;*

16 komentarzy:

  1. Kusi mnie ta odżywka Syoss, ale trochę boję się tej keratyny, bo lubi puszyć mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dużo opakowań serum do biustu już zużyłam od eveline, :) zawsze do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
  3. Roll-on z Synergen właśnie został dopisany do listy zakupów (pod warunkiem że nie zapomnę jak będę w Rossmanie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten płyn micelarny Melisa i też całkiem go polubiłam, choć faktycznie nie nadaje się do demakijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego ;-) Również lubię produkty syoss!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wszystkie produkty firmy syoss, są najlepszymi dla mnie jak do tej pory :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie projekt denko by nie wyszedł bo mam tyle tych kosmetyków że praktycznie nic mi się nie zużywa :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również używając odżywki z Sayoss byłam bardzo zadowolona. Gratuje denka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama bardzo lubi tego Syossa.
    Ps: Nominowałąm Cię do Liebster Blog Award.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tych produktów ale zainteresowałas mnie tym synergenem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szampony dla dzieci ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tych kosmetykow, zaciekawilas mnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawiły mnie te kosmetyki z Melisy bo trochę dobrego się o nich naczytałam, ale teraz już jakoś mnie nie kuszą. Ja w denku nie mam za wiele, ale i tak będzie spóźnione, bo mam kilka wpisów, które muszę zrobić najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produktów Sayoss jeszcze nie stosowałam, jakoś do nich ręce mi nie dochodzą, ale serum do biustu Eveline bardzo lubię, w pełni podzielam Twoje zdanie - niedrogie, a skuteczne, wydajne i ładnie pachnące ;)

    OdpowiedzUsuń