Obserwatorzy

sobota, 2 września 2017

194. Szampon na porost włosów Koffein - shampoo od Alterry.

Witajcie :D 
Dzisiaj chcialabym wam przedstawić, całkiem fajny szampon z naturalnych składników bez SLS. Zapraszam !


Obietnice producenta : 


Do produkcji szamponu kofeinowego Alterra kompozycja substancji czynnych z prowitaminą B5 i biotyną pielęgnuje i wzmacnia włosy, które stają się sprężyste i piękne. Pobudzające kofeina i nasiona guarany zapewniają dodatkową dawkę witalności i gęstości - od nasady aż po same końce. Włosy sprawiają wrażenie wyraźnie bardziej wytrzymałych.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.
Jak widać szampon zamknięty jest w wygodną butelkę o pojemności 200 ml. 
Zapach ma dość ładny, mi sie kojarzy z ziołowym nie jest bardzo intensywny i nie zostaje nam na włosach. Cena regularna za 200 ml jest to 9 zł, a więc nie jest on najtańszy. Na promocji możemy go dostać już od 5 zł. 


SKŁAD:
  • Aqua,
  • SodiumCoco-Sulfate,
  • Glycerin,
  • Lauryl Glucoside,
  • Cocamidopropyl Betaine,
  • Lauroyl Sarcosine,
  • Caffeine,
  • Xanthan Gum,
  • Hydoxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,
  • Glucose Glutamate,
  • Alcohol,
  • Coffea Arabica Bean Extract*,
  • Panthenyl Ethyl Ether,
  • Panthenol,
  • Paullinia Cupana Fruit Extract,
  • Biotin,
  • Parfum,
  • Limonene


Moja opinia: 
Szampon kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami na jego temat w internecie. Ponieważ jest bez SLS jest deliaktby dla włosów i łagodny dla skóry głowy. Warty podkreślenia jest też fakt, że jest to naturalny kosmetyk i chyba dlatego po niego sięgnełam. 

Według producenta szampon miał przyspieszyć porost włosów i ograniczyć ich wypadanie. Ja liczyłam na przyspieszenie wzrostu, bo włosy mi jakoś szczególnie nie wypadają. Uwieżyłam w magiczne hasło, że kofeina pobudza cebulki włosowe i włosy rosną jak na drożdżach, ale niestety się rozczarowałam. 

O szamponie mogę napisać że :
+ dobrze mył włosy
+ był delikatny 
+ ładnie pachniał 
+ wydajny 

- powodował lekki oklap 

Niestety z powodu tego jednego minusa, który dla mnie jest niezwykle istotny nie kupię go ponownie. No chyba, że inną wersję, Ogólnie produkt całkiem fajny. 

Jaki jest najlepszy szampon z Alterry? 

7 komentarzy:

  1. szkoda, że nie wpłynął na porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś stosowałam szampon z kofeiną na porost i przeciw wypadaniu, niestety skutku zero:)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam produkty, ale jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że powoduje oklap. Sporo o nim słyszałam, ale jakoś nigdy nie kupiłam.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Hermes handbags Luxury Genuine Leather Bags. If you have ever drooled over the gorgeous and exquisite Handbags available in any outlet, you would love to own one. The existing counterfeit Christian Doir Handbags available in this website include classy and sophisticated Monogram Canvas leather handbags which come in colours like white, black, brown and blue. You can also choose from Rolex Watches of Kelly bags which come with more luxurious colours and designs.

    OdpowiedzUsuń