Follow by Email

Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 2 września 2017

194. Szampon na porost włosów Koffein - shampoo od Alterry.

Witajcie :D 
Dzisiaj chcialabym wam przedstawić, całkiem fajny szampon z naturalnych składników bez SLS. Zapraszam !


Obietnice producenta : 


Do produkcji szamponu kofeinowego Alterra kompozycja substancji czynnych z prowitaminą B5 i biotyną pielęgnuje i wzmacnia włosy, które stają się sprężyste i piękne. Pobudzające kofeina i nasiona guarany zapewniają dodatkową dawkę witalności i gęstości - od nasady aż po same końce. Włosy sprawiają wrażenie wyraźnie bardziej wytrzymałych.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.
Jak widać szampon zamknięty jest w wygodną butelkę o pojemności 200 ml. 
Zapach ma dość ładny, mi sie kojarzy z ziołowym nie jest bardzo intensywny i nie zostaje nam na włosach. Cena regularna za 200 ml jest to 9 zł, a więc nie jest on najtańszy. Na promocji możemy go dostać już od 5 zł. 


SKŁAD:
  • Aqua,
  • SodiumCoco-Sulfate,
  • Glycerin,
  • Lauryl Glucoside,
  • Cocamidopropyl Betaine,
  • Lauroyl Sarcosine,
  • Caffeine,
  • Xanthan Gum,
  • Hydoxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,
  • Glucose Glutamate,
  • Alcohol,
  • Coffea Arabica Bean Extract*,
  • Panthenyl Ethyl Ether,
  • Panthenol,
  • Paullinia Cupana Fruit Extract,
  • Biotin,
  • Parfum,
  • Limonene


Moja opinia: 
Szampon kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami na jego temat w internecie. Ponieważ jest bez SLS jest deliaktby dla włosów i łagodny dla skóry głowy. Warty podkreślenia jest też fakt, że jest to naturalny kosmetyk i chyba dlatego po niego sięgnełam. 

Według producenta szampon miał przyspieszyć porost włosów i ograniczyć ich wypadanie. Ja liczyłam na przyspieszenie wzrostu, bo włosy mi jakoś szczególnie nie wypadają. Uwieżyłam w magiczne hasło, że kofeina pobudza cebulki włosowe i włosy rosną jak na drożdżach, ale niestety się rozczarowałam. 

O szamponie mogę napisać że :
+ dobrze mył włosy
+ był delikatny 
+ ładnie pachniał 
+ wydajny 

- powodował lekki oklap 

Niestety z powodu tego jednego minusa, który dla mnie jest niezwykle istotny nie kupię go ponownie. No chyba, że inną wersję, Ogólnie produkt całkiem fajny. 

Jaki jest najlepszy szampon z Alterry? 

5 komentarzy:

  1. szkoda, że nie wpłynął na porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś stosowałam szampon z kofeiną na porost i przeciw wypadaniu, niestety skutku zero:)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam produkty, ale jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że powoduje oklap. Sporo o nim słyszałam, ale jakoś nigdy nie kupiłam.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń