Obserwatorzy

czwartek, 22 października 2015

138. - 49% w Rossmannie znowu. Co warto kupić

Witajcie :D
Dzisiaj przychodzę do was z informacją pierwszej świeżości o promocji w Rossmannie - 49% na kosmetyki kolorowe.
Dowiedziałam się o niej z bloga : http://kosmetyczna-obsesja.blogspot.com/2015/10/uwaga-49-na-kosmetyki-do-makijazu-w.html?showComment=1445536150431#c709093507120720483.



Co warto kupić?

Mój numer 1 : Lovely Pump Up maskara.


2. Wibo BOOM BOOM maskara:

3.  Lovely Extra Lating - taka szminka, która nam zasycha na ustach i trzyma się naprawdę prawie cały dzień. Mam odcień 01.
 4. Wibo eyebrow stylist - mój ulubiony brązowy żel do brwi.


Ja chcę sobie kupić jeszcze :

Lovely rozświetlacz Silver

Szminka w kredce 
 Lakier w kolorze szarym też mi się marzy


co polecacie kupić na tej promocji w Rossmannie?

23 komentarze:

  1. U mnie tusz nr 2 w ogóle się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie sprawdzał się na początku, musiał trochę podeschnąć, abym się z nim polubiła;)

      Usuń
  2. Tą szminką z Lovely to mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje kupić tusz do rzęs, puder i może jakiś podkład. Zobaczymy jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wspaniale że znów ta promocja do nas przybywa :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze nie ma mnie w Polsce i nie moge skorzystac z promocji :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę kupić sobie dobrą, trwałą szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie kupuję nic:D mam za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  8. o u mnie żółty tusz wyląduje na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółty tusz to także mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie chciałam sobie kupić ten tusz do rzęs. Słyszałam o nim dużo dobrych opinii:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie uwielbiam te promocje a tusz z lovely na pewno trafi do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zakupię szminki i rozświetlacz z lovely

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra oferta. Zazwyczaj to drogeria internetowa ma lepsze promocje, ale ta akcja wydaje się naprawdę fajna.
    Ciekawe tylko, czy faktycznie da się tam coś spokojnie obejrzeć i kupić. Bo w takim szale może być z tym ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu kuszą przecenami, ale ja z kosmetyków na razie kupuję tylko niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już mam kupione wszystkie przydatne kosmetyki ;)
    Mam prośbę poklikałabyś u mnie w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te szminki!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się już nie mogę doczekać na szał zakupowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozswietlacz objęły jest super. Ja mam wersję złotą. Planuje kupić matowe Color tatto, żel do brwi l'oreal oraz matową pomadkę rimmel:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój biedny portfel czeka ciężki miesiąc przez te promocje ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely tusz genialny - ma go moja siostra! pomadkę trwałą też polecam! a rozswietlacz uwielbiam :)))
    Obserwuje Ciebie kochana!
    Mam nadzieje, ze u mnie rowniez ci sie spodoba i zostaniesz moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń