Obserwatorzy

środa, 27 kwietnia 2016

160. Krem matująco-wygładzający od URODA ! Totalny Hit !

Witajcie :D 
Dzisiaj kilka słów o moim ostatnim ulubieńcu a mianowicie kremie od Urody. Jest to krem przeznaczmy na dzień do skóry tłustej. Kto zainteresowany zapraszam dalej.  


 Obietnice producenta: Lekki, nieobciążający skóry krem, szybko się wchłania, nie pozostawiając nieprzyjemnej i tłustej warstwy na skórze. Składniki matujące zawarte w kremie niwelują wydzielające się w nadmiarze sebum i zapobiegają błyszczeniu się skóry, nawet podczas aktywnego dnia. Z kolei witamina E działa regenerująco i antyoksydacyjnie, a tym samym spowalnia proces starzenia się skóry wynikający z negatywnego wpływu promieni UV. Co więcej, skutecznie wygładza istniejące już zmarszczki i zapobiega powstawaniu kolejnych. Elastyczność i odpowiednie nawilżenie skóry zapewniają zawarte w kremie substancje aktywne: kwas hialuronowy i prowitaminę B5, która skutecznie łagodzi też wszelkie podrażnienia. Krem idealnie sprawdza się jako lekka baza pod makijaż


Skład: 

Opakowanie i konsystencja: Opakowanie jest plastikowe, ale bardzo wytrzymałe. Nie zliczę ile razy mi już spadł a nadal się dobrze trzyma. Jest bardzo lekkie i poręczne. Krem ma 50 ml. 
Zapach jest delikatny pachnie jak chusteczki dla niemowląt jest to śliczny zapach i mi absolutnie odpowiada i się podoba. 
Konsystencja jest delikatna, nietłusta nie wodnista taka średnia w sam raz. Nie jest jakaś zbita przypomina krem do tortu, no może tylko trochę. 



Moja opinia: Ponieważ moja twarz potrzebuje kremu, ale też zmatowienia, przeważnie właśnie używam takich kosmetyków. Krem bardzo szybko się rozsmarowuje i nie ma z tym problemu. Bardzo szybko się wchłania co dla mnie jest bardzo ważne, bo rano zwykle się śpieszę. Idealnie nadaje się pod makijaż jako baza. Podkład pięknie się na nim utrzymuje, nie roluje się. Krem idealnie nawilża moją skórę, sprawił, że pozbyłam się suchych skórek. Ponad to świetnie matuje na co najmniej 4 godziny. Oczywiście kiedy nałożę podkład i puder. Ogólnie bardzo się z tym produktem polubiłam i jestem z niego zadowolona. 


Krem kosztuje ok. 6 zł. Ja go kupiłam za 5 w Biedronce i myślałam o stosowaniu go na noc, bo po tej cenie nie spodziewałam się tak dobrych rezultatów. Krem mnie jednak pozytywnie zaskoczył i myślę, że na pewno do niego wrócę. Można go znaleźć w internecie i niektórych drogeriach. 

Używałyście go? Ja bardzo lubię kosmetyki z tej firmy a jak jest u was? 
Do następnego :D

3 komentarze: