Follow by Email

Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

33. Co mi dają ćwiczenia - pozytywne strony aktywności fizycznej

Witajcie :))
Dzisiaj post taki z innej beczki od stycznia zaczęłam ćwiczyć co drugi dzień. I teraz wam opowiem coś niecoś o pozytywnych zmianach jakie zaszły pod wpływem właśnie ćwiczeń.






W styczniu ćwiczyłam naprawdę co drugi dzień i ćwiczyłam na początek to :




Kilka słów o tych ćwiczeniach: Polecam je dla wszystkich osób początkujących, które naprawdę lubią się zmęczyć, ale dopiero zaczynają swoją przygodę z ćwiczeniami. Ja osobiście bardzo lubiłam z nią ćwiczyć zawsze na początku się męczyłam jednak po jakimś czasie około 1,5 miesiąca przyzwyczaiłam się do tych ćwiczeń i zmieniłam je na "coś mocniejszego".

W lutym miałam przerwę, bo na początku przyjechał mój chłopak, potem studniówka a potem leżałam ponad tydzień z grypą i tak luty mi minął. 

A więc zaczął się marzec przez około jeszcze tydzień ćwiczyłam to co powyżej a potem się przyzwyczaiłam i zaczęłam po przeszukaniu internetu ćwiczyć z Mel B. Kocham jej treningi i entuzjazm podczas ćwiczeń:

ROZGRZEWKA:

10 minutowy trening nóg:

10 minutowy trening pośladków:

Boczki z Tiffany (działają!) 

Brzuch idealny z domowy trening:

I na koniec rozciąganie:

To są moje aktualne ćwiczenia. Trwają one ok. 60 minut i ćwiczę co drugi dzień. Nie stosuję żadnej diety, chociaż staram się zdrowo i ciut mniej jeść, ale nawet bez diety widzę efekty moich starań. 

Plusy ćwiczeń:
+ Lepsze samopoczucie
+ Więcej energii 
+ Lepszy humor 
+ Bardziej jędrne ciało
+ Zmniejszony cellulit
+ Lepsze zdrowie 
+ Kondycja fizyczna
+ Ja polubiłam swoje ciało
+ Wzrost pewności siebie
+ Szczęśliwsze życie

Minusy
- kontuzje 

Jak się zmotywować:
1. Polub na fejsie lub yt lub gdzie indziej stronki motywacyjne, które będą ci przypominały o celu. 
2. Znajdź ćwiczenia najlepsze dla siebie, które będą Ci sprawiały przyjemność. Np. jeśli lubisz się zmęczyć to cardio a jeśli nie to bardziej siłowe ćwiczenia.
3. Włącz podczas ćwiczeń swoją ulubioną muzykę- ja tak robiłam i ćwicząc śpiewałam sobie przez co miałam lepszy humor. 
4. Jeśli nie masz czasu na siłownię ćwicz w domu to najlepsze rozwiązanie. Na yt znajdziesz mnóstwo programów treningowych na pewno coś Ci się spodoba. 
5. Zrób sobie zdjęcie na początku i za miesiąc zrób drugie zdjęcia porównaj efekty. Na pewno jakieś będą i zmotywuje cię to do dalszej pracy.
6. Powiedz o ćwiczeniach komuś bliskiemu, który Cię będzie wspierał w moim przypadku jest to mój chłopak dla niego zawsze wyglądałam dobrze ale chwalę się mu z moich mniejszych i większych sukcesów. 
7. Nie traktuj ćwiczeń jako kary wybierz aktywność, która sprawi ci przyjemność.
8. Włącz ćwiczenia na stałe do swojego życia.

Powodzenia ;)) 
Macie jakieś fajne ćwiczenia w domu, które można znaleźć na yt? ;))



9 komentarzy:

  1. uwielbiam sport staram się ćwiczyć najczęściej jak tylko mogę :) chociaż ostatnio brakuje mi czasu :( świetny post i bardzo fajne ćwiczenia :) zapraszam do mnie : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuje sie pod Twoimi spostrzeżeniami. Tak i jeszcze raz Tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się dużo lepiej czuję odkąd ćwiczę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ja uwielbiam ćwiczyć z Mel B :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post, zgadzam się z Tobą w 100% !
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja stosuję ćwiczenia naturalne - czyli bieganie na autobus, wchodzenie po schodach xd

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię ćwiczyć na uradzeniach typu orbiterek, aerobik to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Już pierwszy solidny trening mam za sobą! Czuję się strasznie pozytywna i pełna energii i oczywiście mam więcej motywacji do działania:) Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukuję właśnie silniejszej motywacji do ćwiczeń, jakiś czas temu ich zaprzestałam, ale mam ochotę na codzienne zdrowe zmęczenie w takiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń