Obserwatorzy

czwartek, 17 kwietnia 2014

34. Bardzo spóźnionac aktualizacja włosów marzec + ich pięlęgnacja

Dzisiaj chciałam wam pokazać jak się zmieniły moje włosy przez ostatni miesiąc i czym je pielęgnowałam ;)
Przepraszam ale jakoś zgubiłam tego posta dlatego piszę dopiero teraz ;))


1



 2
 3

Pierwsze zdjęcie jest z lampą z lutego 2014. Obok z marca 2014. Mam wycieniowane włosy więc wydają się cieńsze ale za to lepiej się układają. Wydaje mi się że są też troszkę bardziej nawilżone i błyszczące. Zdjęcie numer 3 jest bardziej naturalne robione w innym świetle jest z lutego 2014 a ostatnie jest z marca 2014.

Pielęgnacja : W tym miesiącu myłam włosy głównie szamponem tym:

Można go kupić w Lidlu za 4zł. 
Odżywka do której zawsze wracam i używałam w tym miesiącu. Ziaja ok 5 zł. 
Używam po każdym myciu włosów.
Maska której używam raz w tygodniu jest świetna . Recenzja wkrótce. 

Jak tam wasza pielęgnacja włosów? Jakieś polecacie fajne produkty? 



14 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię szampony dla niemowląt i ziołowe wcierki ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mi się wydaje czy włosy rosną Ci bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Już od dawna mam Cię w obserwowanych! Twoje notki są świetne! Miło się czyta. Zapraszam Cię do mnie na słodką notkę. : http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/fruits-with-chocolate.html :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW ale masz loczki <3

    Pozdrawiam cieplutko ;)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniony adres bloga!
    www.scarlet-cake.blogspot.com
    Całkowicie odmieniony.

    Zapraszam do obserwowania i komentowania :)

    Piękne włosy ;)
    nie miałam okazji jeszcze wypróbować tych kosmetyków, może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ci zazdroszczę włosów! Śliczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj strasznie zazdroszczę Ci tych pięknych długich loczków !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to przyjaciółka :D ale masz piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym mieć tak piękne włosy, lubię glisskur, spróbuj koniecznie kallosa.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę:o
    różnice widać bardzo szybko ! *.*
    Pozdrawiam♥!

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudwone włosy :)

    Zapraszam do mnie:
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tą maskę muszę wypróbować :) a na włosy nie moge się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń