Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Ziaja masło kakaowe odzywka - NOWOŚĆ


Odżywka Ziaja - masło kakaowe:

Plusy:
-cena, ok 5zł
-opakowanie-poręczne (mając mokre dłonie, nie ma problemu z otworzeniem),
-zapach  przepiękny czekoladowy dość długo utrzymuje się na włosach.
-działanie- włosy po użyciu są lśniące, gładkie, błyszczące, miękkie, nie ma problemu z rozczesywaniem ,
-wydajność- tu jestem zaskoczona, pierwsze opakowanie skończyło się po miesiącu codziennego obfitego używania .

Minusy:
- wydawało się że mi obciąża włosy
-pod czapką wyglądały na lekko nieświeże

Moja opinia: Ja z natury mam włosy kręcone, więc mi się nie podobało że odżywka mi je prostowała. Wydawało mi się także że włosy są obciążone i oklapnięte. Jednak dla prostych włosów będzie idealna ;)

2 komentarze:

  1. :) używałam swego czasu :) ja mam włosy proste ze skłonnością do puszenia się, więc mi zależało na tym, żeby je obciążała, ale faktycznie czasami wyglądały przez to na nieświeże :( pozdrawiam Marta :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje i licze na to samo!:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń