Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

Maskara - nic specjalnego


Lovely, Spectacular Me, Volume Mascara (Tusz pogrubiający)


Teraz produkt który mnie nie zachwycił zbytnio. Chociaz nie powiem lubie maskary z Rossmanna.
Jest to maskara Lovely, Spectacular Me, Volume Mascara.

OPIS PRODUCENTA:
Tusz efektownie podkreśla i pogrubia rzęsy. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka perfekcyjnie rozprowadza mascarę, docierając do każdego włoska.

OPAKOWANIE:
Opakowanie wygląda bardzo zachęcająco i dlatego też się skusiłam na ten tusz i teraz żałuję. Ma bardzo ładny odcień niebiskiego i fajkny napis.


KONSYSTENCJA:
Maskra jest bardzo żadka. Takiej żadkiej jeszcze nie miałam nawet po 2 msc. używania nie zgęstniała.

WYDAJNOŚĆ:
Używałam jej trochę czasu. Tak ok. może miesiąca i już mi się kończy więc jest bardzo niewydajna
w porównaniu z innymi maskarami.

SZCZOTECZKA:
Szczoteczka jest w kształcie stożka. Jest gumowa. Bardzo mało tuszu się na nią nabiera (i to jest minus). Nie ma praktycznie żadnuych włosków tylko malutkie "igiełki" silikonowe.


DOSTĘPNOŚĆ:
Można go zakupić tylko i wyłącznie w Rossmannie.
Cena ok.10 zł
Pojemniość 8 ml.

MOJA OPINIA:
Tusz jest dobry dla tych kobiet który chcą uzykać efekt naturalnych, niepogrubionych tylko wydłużonych rzęs. Ja osobiście wole tusze z efektem sztucznych rzęs i używałam tego tuszu na drugi tusz pogrubiający i wtedy rzeczywiście fajnie wydłużył moje rzęsy ale po co kupować 2 tusze skoro można mieć efekt wydłużenia i pogrubienia w jednym? To tylko strarta pieniędzy.
Podsumowujęc tusz dla mnie średni. Jak chcemy efekt naturalnego makijażu to możemy go zakupić.
Daję mu 5/10

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego tuszu. Jeśli szukasz taniego i tuszu, to wypróbuj nowy od Miss Sporty, taki żółty, daje ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczoteczka nawet fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim dużo dobrych opinii i chciałam nawet go kupić, teraz nie wiem, co myśleć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go używam nagminnie, chociaż nie mam długich rzęs to jest cudowny.
    Mnie wydłuża rzęsy i pogrubia dlatego zdziwiłam się, że u Ciebie było nieco inaczej. Ale każdy jest inny i o to chodzi :). Ja osobiście polecam !

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie jest rozdanie.
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go używałam..Nie rozpisując się powiem iż beznadziejny -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma inaczej, ja np. kupiłam go niedawno i bardzo mnie urzekł...pogrubiać? Niestety nie pogrubia ale mi nie chodziło o to żebym wyglądała jak " sztuczna dziwka " :) Tylko chcę naturalnie je wydłużyć...:) I dzięki niemu tak się stało :) Wiem, że będę go kupować już cały czas..uwielbiam i bardzo bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń