Obserwatorzy

sobota, 6 października 2012

Super podkład do cery trądzikowej ;)


Synergen, Deckendes Make-Up (Tonujący krem antybakteryjny)

Teraz chciałabym wam opisać bardzo fajny tonujący krem antybakteryjny. Można go kupić w Rossmannie i tylko tam kosztuje jakieś 9 zł za 40 ml.

OPIS PRODUCENTA;
Tonujący krem odpowiednio nawilża skórę oraz tuszuje jej niedoskonałości nie zamykając porów. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości. Skóra staje się delikatna w dotyku a fluid zapobiega stanom zapalnym. Dostępny w 3 odcieniach.

OPAKOWANIE;
Podkład jest w tubce. Opakowanie jest bardzo podręczne małe można je zabrać wszędzie i to jest bardzo fajne.

KONSYSTENCJA;
Podkład ma konsystencje kremową. Łatwo rozprowadza się na skórze palcami nie trzeba używać do tego celu żadnej gąbeczki. Nie spływa z twarzy jest bardzo łatwy w nałożeniu.

WYDAJNOŚĆ;
Uważam, że jest bardzo wydajny. Takie opakowanie starcza mi na około 2-3 miesiące a używam go codziennie niekiedy nawet dwa razy dziennie.

ZAPACH;
Pachnie bardzo przyjemnie. Nie ma zbyt mocnego zapachu przez co nie uczula. Zapach nie jest jakiś odrażający czy odpychający jest delikatny prawie niewyczuwalny.

DOSTĘPNOŚĆ;
Podkład możecie kupić tylko i wyłącznie w Rossmannie.

JAK UŻYWAĆ;
Podkład się nakłada zaraz po myciu twarzy. Na czystą i suchą skórę.

MOJA OPINIA;
Jestem nim zachwycona po prostu. Spełnia wszystkie moje wymagania. Mam cerę tłustą i dużo wyprysków dlatego mój podkład musi być antybakteryjny, dobrze kryjący tylko nie ma być "efektu maski" nie może tez wysuszać skóry oraz musi leczyć moje krosty. I taki jest ten podkład. Dobrze kryje,ale nie ma efektu maski jest prawie niewidoczny.Dobrze kamufluje wszelkie krosty zaczerwienienia i plamy. Nie wysusza skóry tylko ją matuję. Utrzymuje się do 5 godzin na skórze.
Zachęcam do kupna!!! DAJĘ MU 10/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz