Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2014

15. Wielkie testowanie seria melisa + filmik!

Witajcie w tłusty czwartek dzisiaj mam dla was recenzję produktów dobrych, bo polskich i w miarę korzystnych cenach. Chodzi o produkty firmy Uroda, które otrzymałam do testowania. Filmik jest w super jakości. Zapraszam ;)

Melisa płyn micelarny cera delikatna oczyszcza, łagodzi, pielęgnuje.
Melisa balsam do ciała skóra delikatna silnie nawilża lekko ujędrnia.









Jak tam tłusty czwartek? ile pączków pochłonęłyście ja po 5 przestałam liczyć. Od jutra ćwiczenia i zdrowe jedzenie zgadzacie się? ;D

13 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj zjadłam 3 pączki, mniam! Uwielbiam tłuste czwartki!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie zjadłam ani jednego :/ wybiłam się widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zjadłam tylko jednego pączucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten płyn micelarny kompletnie się nie sprawdził!
    Nie podrażniał Ci oczu?? Mi niemalże płonęły po kontakcie z tym płynem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tych produktów :) mnie dziś 2 skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz to widzę na oczy xD
    Zjadłam dwa z wielkim trudem, bo mam zwężone gardełko... akurat też teraz musiało, o tłusty czwartek zahaczyć, dzień święty w którym żadna dieta nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zjadlam wczoraj jednego, ale dzisiaj chyba kilka dokończe ;D a co do kosmeyków - wydają się świetne ;) lubię polskie firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam mleczka melisa, widziałam dużo przeróżnych opinii, złych i dobrych. Ja osobiście uważam, że produkt jest naprawdę dobry ! A zapach przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi produktami :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tych produktów,choć niektózy narzekaja na tonik i plyn micelarny.osobiscie nie probowalam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten zestaw ale jeszcze czekam na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń