Obserwatorzy

niedziela, 2 marca 2014

16. Projekt denko - luty

Kochane jak widzicie luty już za nami, a więc coraz bliżej do wiosny ;)) Jednej z moich ulubionych pór roku a dzisiaj zapraszam was na projekt denko.
PRODUKTY DO WŁOSÓW;


1. Szampon redukcja łupieżu Ziaja kosztuje ok 6zł / 400ml - mam już nowe opakowanie nakładam ją na skalp jak mi się grzywka strasznie przetłuszcza i działa. Łupież również redukuje pisałam o nim w ulubieńcach ;
http://super-kosmetyki.blogspot.com/2013/12/ulubiency-miesiaca-grudzien.html  KUPIĘ PONOWNIE.
2. Szampon pokrzywowy alea z  Carfura.Koszt ok. 3zł.  Bardzo fajny przyciemnił mi świetnie włosy. Mówiłam o nim tutaj:
http://super-kosmetyki.blogspot.com/2014/01/zimowa-pielegnacja-wosow-filmik-zdjecia.html
KUPIĘ PONOWNIE 
3. Odżywka intensywny kolor z ziaji mój ulubieniec forever. Już mam nowe opakowanie. Mówiłam o nim tutaj http://super-kosmetyki.blogspot.com/2014/01/zimowa-pielegnacja-wosow-filmik-zdjecia.html
KUPIĘ PONOWNIE.
4. Odżywka Ultra Doux z Garniera- kupiłam ją w Biedronce za ok. 5zł. Moja ulubiona odżywka odbijała włosy od nasady dodaje objętości, ma piękny zapach, świetnie się rozprowadza i szybko zmywa. Jedynym malutkim minusem jest to że nie wygładza włosów przez co są one takie troszkę puszące się.
KUPIĘ PONOWNIE. 
5. Nectar of nature odżywka do włosów kręconych, puszących się i niesfornych. Kupiłam ją w Carrfurze za zawrotną cenę 5 zł. Odżywka jest francuska. Pięknie pachnie, super nawilża, włosy są błyszczące i śliskie, jedwabiste w dotyku. Recenzja wkrótce. JUŻ KUPIŁAM NOWE OPAKOWANIE.


PIELĘGNACJA:

1. Antyperpirant ISAE z Biedronki cena 4zł. Ulubieniec to już nie zliczę nawet, które moje opakowanie. UWIELBIAM! JUŻ MAM KOLEJNE OPAKOWANIE.
2. Ziaja ogórkowy tonik - cena 5.20 zł. Do kupienia w Rossmanie- ulubieniec. JUŻ KUPIŁAM KOLEJNE OPAKOWANIE. 
3. Krem do rąk z Kauflandu- cena 3zł. Piękny zapach, świetnie nawilża, pielęgnuje i jest bardzo fajne. KUPIĘ PONOWNIE.

KOLORÓWKA.
1. Butterfly Podkład matująco-wygładzający. Kosztował 5 zł. Z początku był świetny - dobrze krył, fajnie się rozprowadzał i trzymał się bardzo długo. Jednak po pewnym czasie zaczął ciemnieć na twarzy, szybko się ścierał i zaczął się ważyć blee. NIE KUPIĘ PONOWNIE!!
2. Maskara The Colossal od Maybeline - u mnie kompletnie się nie sprawdziła.
OMIJAM SZEROKIM ŁUKIEM
Recenzja tutaj: http://super-kosmetyki.blogspot.com/2013/11/buble-strzezcie-sie-tych-produktow.html
3. Mascara z Wibo- recenzja tutaj : http://super-kosmetyki.blogspot.com/2013/11/buble-strzezcie-sie-tych-produktow.html
4. Korektor mineralny z Bell- świetny korektor zarówno na krosty jak i pod oczy. Idealnie maskuje i jest niewidoczny. Do kupienia w Hebe za ok. 14 zł. Ja jednak szukam czegoś tańszego.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE.
5. Puder z Synergen w odcieniu 04- Rossmann ok. 9 zł . Mój ulubieniec forever. Zawsze do niego wracam chociaż lubię testować nowości, ale to jest taki pewniak już. KUPIĘ PONOWNIE.
6. Mascara Pump Up od Lovely - ulubiony kosmetyk ostatniego roku. Lubię ją używać w duecie z Wibo growing lasches jak i samą. JUŻ MAM NOWE OPAKOWANIE!! 
Recenzja tutaj: http://super-kosmetyki.blogspot.com/2013/12/pereka-wsrod-tuszy-do-rzes-zgadnijcie-o.html.

To już całe moje nieduże denko, bo miesiąc krótki. Podoba się napisz! Używałyście coś z tego? Jak tam wasze denka. Zostawcie linki blogów w komentarzach a na pewno zajrzę,.

Ps. Kto nie widział filmiku o Melisie zapraszam bo warto: 

36 komentarzy:

  1. Oj tak, ja też uwielbiam wiosnę, :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się skusić na tę żółtą maskarę z Lovely...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie tyle o niej mówię i piszę, że mi się już to nudzi ;D

      Usuń
  3. Wow, sporo tego! Tonik i mascara to również moi ulubieńcy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten tonik jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tuszu lovely, to jeden z moich ulubieńców w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam odżywkę z Ziaji, ale z serii odżywianie dla włosów cienkich i delikatnych, i u mnie jest totalnym bublem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była ok ale zapach mi się znudził ;)

      Usuń
  7. Miałam odżywkę z ultra doux tylko tą wersję z awokado. Byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten tonik z ziajki <3
    Miałam już z 3 opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ten tusz do rzęs colossal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za bardzo ;) Ale dużo osób go chwali ;D

      Usuń
  11. ja miałam tylko ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty ziaji ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, świetny filmik ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/hello-march.html

    OdpowiedzUsuń
  14. collosal uwielbiam
    zjaja tonik ja nie zauważyłam żadnego działania

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne recenzje, lubie również ten tonik z ziaji ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ani jednej rzeczy z wymienionych niestety nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  17. odzywka z garniera u mnie okazała się bublem, tonik z ziaji uwielbiam. No i witaj w klubie tych, które w tym miesiącu wykończyły tusz z maybelline : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny filmik ;)
    Obserwujemy ? Pisz u mnie ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń