Obserwatorzy

niedziela, 25 września 2016

175. Studencki TAG

Witajcie :D 
Dzisiaj u mnie taki post łatwy lekki i przyjemny - czyli studia. Wiem, wiem wszyscy teraz back to school pewnie macie dość. Jednak z mojego doświadczenia pamiętam, że jak ja szłam na studia, czyli jakieś 2 lata temu ciężko mi było znaleźć jakieś konkretne informacje na ten temat. 

Pytania są następujące : 


1) O której wstajesz na uczelnie/do szkoły?
Ja wstaje mniej więcej ok. 5.15 chociaż zajęcia mam dopiero na 8.30, jednak na moją uczelnię muszę dojechać pociągiem. 


2) Gdzie studiujesz? 
Ja studiuję na PWSZ w Elblągu.


3) Czy z perspektywy czasu uważasz, że dokonałaś dobrego wyboru?
Tak jak najbardziej, gdybym miała wybierać jeszcze raz zdecydowanie wybrałabym to samo.

4) Ulubiony przedmiot?
Chyba psychologia, chociaż prawie wszystkie są fajne. Jeszcze może pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.

5) Najgorszy aspekt studiowania?
Sesja, sesja, sesja i dojazdy.

6) Plusy i minusy studiowania?
+ rozwijamy się, nie stoimy w miejscu
+ indywidualność każdy odpowiada sam za siebie
+ dobrowolność
+ ciekawsze przedmioty niż w szkole
+ wykładowcy przyjaźnie nastawieni

- sesja
- nakłady finansowe

7) Najgorszy egzamin?

Metody badań pedagogicznych. Chociaż nie taki diabeł straszny jak go malują!

8) Czy Twoje studia kojarzą Ci się z całorocznym zakuwaniem czy wręcz przeciwnie? 

Na studiach chyba nie ma całorocznego zakuwania. W ogóle ja nie wiem co to znaczy zakuwać. Czytam sobie kilkakrotnie notatki i już umiem. 


Powodzenia w nowym roku akademickim dla wszystkich studentów !

Zaczerpnęłam je z filmiku Kingi :



1 komentarz: