Obserwatorzy

wtorek, 10 lutego 2015

119. Piękny zapach + ochrona w jednym!

Witajcie ;*

Dzisiaj u mnie recenzja antyperspirantu, który używałam całe wakacje. Za co go lubię za zapach, wydajność, cenę oraz skuteczność, która jest niemal 100%. Zapraszam!
 Obietnice producenta na początek :
Dezodorant w formie roll - on o świeżym, owocowym zapachu. Przeznaczony jest dla wrażliwej skóry, zawiera składniki łagodzące, zapewnia długotrwałą świeżość. 

Skład:
 Aqua, Aluminumchlorohydrate, Isopropyl Palmitate, Stea-reth-2, Ceteareth-12, Stearyl Alcohol, Parfum, Ceteareth-20, Phenoxethanol, Sodium Lactate, Allatoin, Distearyl Ether, Citronellol, Alphaisomethyl Ionone, Geraniol, Methylisothiazolinone.



Cena ok. 4 zł.

Zapach i konsystencja: 
Zapach jest piękny kwiatowy, słodki bardzo kobiecy i przyjemny. Ja osobiście uwielbiam takie zapachy, ale niektórym może się nie spodobać. Konsystencja jest taka sama jak do większości takich produktów. Kolor ma biały, ale na skórze jest przezroczysty. Zapach utrzymuje się cały dzień jednak z czasem słabnie.

Działanie:
Ja nie mam większego problemu z poceniem się, ale ten antyperspirant działa bardzo dobrze. Chroni nas przed poceniem i przykrym zapachem cały dzień. Nawet w te upały dobrze mnie chronił. Ponadto jak wiecie zaczęłam ćwiczyć intensywnie i wtedy też mnie chronił. Nigdy nie czułam przykrego i dla niektórych krępującego zapachu. Antyperspirant nie zostawia ani jakiś białych śladów na czarnych ubraniach, ani jakiś innych na kolorowych ubraniach przynajmniej ja nic takiego nie zauważyłam. Bardzo polubiłam się z tym produktem i na pewno kupię go ponownie.
Jesteście ciekawi tego produktu? A może miałyście okazję go używać?
Do następnego ;*

14 komentarzy:

  1. Lubie ich puder w kompakcie i krem do rąk reszta u mnie nie zdała egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa zapachu :-) uwielbiam takie małe przydatne szczególnie latem kosmetyki, ale o pięknym zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię puder w kompakcie oraz korektor, ten roll on jednak dla mnie byłby nie wystarczający potrzebuje czegoś naprawdę mocnego :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również ten antyperspirant zdał egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co niespodzianka nie wiedziałam że oni mają dezodoranty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można go kupić, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś jeszcze nigdy nie skusiłam się na kosmetyki z tej marki ;/ Jestem ciekawa zapachu tej kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie sprawdza się u mnie puderek tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamiast kulek wolę sztyfty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz czytam o tym produkcie, moją ulubiona kulka jest kulka z nivea.

    OdpowiedzUsuń