Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

Super antyperspirant Fa

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją dezodorantu Fa, Sport Double Power, 72 h.
Więc tak dezodorant można kupić w Rossmannie ale także w innych sklepach jest ogólnie dostępny. Ma bardzo ładne opakowanie. Ja mam wersję różową.
Pachnie pięknie kwiatowo i ten zapach utrzymuje się cały dzień. Skutecznie nasz chroni nie wiem czy na pewno 72 godziny ale 12 na pewno jak się nim prysnę rano to pachnę cały dzień a także nie mam uczucia "mokrych pach" od potu co się zdarzało. Poza tym nie podrażnia delikatnej skóry i można go stosować nawet po depilacji. Nie wysusza nam także skóry. Ponadto nie brudzi ubrań a także nie pozostawia białych plam.  Plusem także jest cena. Kosztuje bardzo niewiele w porównaniu z jakością.



Cena 8zł/ 150ml
Moja ocena 10/10

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś i podobał mi się zapach :) Pod kątem działania też się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go kiedyś miałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ten produkt się spisuję, miałam i byłam zadowolona ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego antyperspirantu, ja wole w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam i byłam zadowolona

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń