Obserwatorzy

środa, 7 sierpnia 2013

Odżywka intensywne odżywianie

Odżywka `Intensywne odżywianie witaminy. Jest to moja kolejna odżywka z ziaji. Uwielbiam je wszystkie po prostu. Ta jest wyjątkowo moją ulubioną. Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.




Plusy:
+ cena
+ zapach, uwielbiam go! (pachnie poziomkami)
+ można stosować jako odżywka bez spłukiwania, i ze spłukiwaniem.
+ nawilża
 + zapobiega elektryzowaniu
+ ułatwia rozczesywanie
+ wydajna
+ wygładza
+ włosy są miękkie i lekkie
Minusy:
- Za lekka na końcówki rozdwajają się ale ja używam na końcówki mocniejszej odżywki.
Moja opinia: Uwielbiam ją pachnie pięknie ten zapach utrzymuje się także na włosach. Włosy były gładkie nawilżone i nie obciążone.
Moja ocena 9/10
Cena 5zł/200ml

24 komentarze:

  1. lubię ziaję ale tego kosmetyku jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Poziomki * O * Uwielbiam je : D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki z Ziaji, ale tej odżywki jeszcze nie miałam na pewno się skusze pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej odżywki, ale na pewno ją kupię ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie brzmi :) Chyba warto kupić :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto warto to moja ulubiona odżywka od roku ;D

      Usuń
  7. tez uzywam odzywke z ziaji intensywne odzywienie, ale jak dla mnie jedynym minusem tej odzywki jest zapach , jak dla mnie okropny :<

    u mnie rowniez nowy post , zapraszam :)

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z ziaji mają dobre rzeczy : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię odżywki Ziaji :) Miałam różową i fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mam odżywkę Ziaji niebieską. Bardzo ją polubiłam :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam szampon i odżywkę do włosów farbowanych i mnie nie zachwyciło. A szkoda, bo lubię ta firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiałam się nad tą odzywką;)
    dodałam do obserwowanych
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń