Follow by Email

Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 29 marca 2014

27. Podkład bubelek under twenty

Under Twenty, Anti! Acne, 2w1 Lekki krem + puder antybakteryjny
Opinia producenta: Nawilżanie +matowanie+ wyrównanie kolorytu. Idealny do codziennego użytku dla cery z niedoskonałościami. Dzięki połączeniu nawilżającego kremu i pudru antybakteryjnego, otrzymaliśmy produkt o podwójnym działaniu. Długotrwale matuje i nawilża, wyrównuje koloryt skóry, maskuje zaczerwienienia i zmniejsza widoczność porów, maskuje niedoskonałości skóry. Zawiera filtry UV.
Plusy:
+ bardzo wydajny - używam go od roku, a nadal mam pierwsze opakowanie
+ cena
+ na jedną aplikację starcza naprawdę mała ilość
+ dostosowuje się do kolorytu skóry
+ antybakteryjny
+ dobrze się rozprowadza
Minusy:
- Nie radzi sobie z większymi niedoskonałościami, rumieńcami itd.
- Przy mojej mieszanej cerze BARDZO się świecił. Nie dało się obejść bez pudru.
- Jest nietrwały i szybko się ściera.
Moja opinia: Całkiem, całkiem jednak miałam lepsze :) Nadaje się dla młodej dziewczyny z drobnymi niedoskonałościami. Jednak z większymi sobie nie radzi kompletnie do tego prawie wcale nie matuje. Polecam jako krem

 BB.
Cena: 12zł / 75ml
Ocena:3/5

16 komentarzy:

  1. Nie używałam , ale też i nie zacznę, ponieważ miałam inne kosmetyki z tej firmy i są beznadziejne .;) http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/ Zapraszam do mnie . ;) Może zaobserwujesz ? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. szybko się ściera i nie matuje nie dla mnie więc

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam, i nie będę, bo już nie jestem under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że miałam go już bardzo dawno temu i beznadziejnie się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbowac ! ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj, nie lubię tego podkładu.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że niezbyt dobrze kryje. Ja na razie staram się nie używać żadnych podkładów, bo wiem, że jakbym zaczęła to trudno byłoby mi przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałem wiele opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiałam krem tonujący z tej serii, który obecnie jest kremem BB i kompletnie się u mnie nie sprawdza...stara wersja, czyli krem tonujący była naprawdę bardzo fajna, dobrze kryła, fakt nie zapewniała super matu, ale była bardzo wydajna i utrzymywała się na twarzy cały dzień bez problemu, nie schodziła plackami itp...

    OdpowiedzUsuń
  10. ten podkład nigdy mnie nie kusił. lubię pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  11. to dla mnie się nie nadaje zupełnie

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się co do plusów i minusów.

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam cere mieszana wiec pewnie srednio by sie sprawdzil u mnie..

    życzę miłego dnia ;* www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam go z 4 lata temu i wtedy mi wystarczał :) Teraz bym już do niego nie wróciła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie on nigdy nie przekonywał do zakupu.

    pozdrawiam;)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie kosmetyki tej firmy bardzo lubię, ale na żadne podkłady, fluidy i korektory namówić się nie dam :) Pozostanę tylko przy tych oczyszczających :)

    OdpowiedzUsuń